Veelgestelde vragen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In onze webshop betaal je altijd via een beveiligde omgeving. Je kan veilig betalen via:

  • IDEAL
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • Sofort
  • Google Pay
  • Apple Pay

Lukt dit niet? Neem dan snel contact met ons op.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

  • 'ready to ship' artikelen verzending in 1-2 werkdagen
  • verzending van alle NOOFF® halsbanden & riemen in 5-7 werkdagen
  • heb je zowel een NOOFF® halsband of riem als een 'ready to ship' artikel besteld? Houdt 5-7 werkdagen aan

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: €5,95 gratis verzending vanaf €89
Belgie en Duitsland: €11,95 gratis verzending vanaf €129
Alle andere Europese landen (excl Bulgarije) : €18,95
Buiten de EU: geen verzending

Krijg ik een track&trace?

Je krijgt, wanneer wij je pakket versturen, een verzendbevestiging met track & trace per e-mail. Wij verzenden met PostNL. 

Verzend je ook naar het buitenland?

Jazeker, alleen binnen de Europese Unie (excl Bulgarije)

Kan mijn pakket ook afgeleverd worden bij een afhaalpunt?

Helaas is dit nog niet mogelijk.

Hoe wissel ik een kortingscode of cadeaubon in?

  • Een kortingscode kan je invullen in het winkelmandje
  • Een cadeaubon kan je invullen bij de checkout (dus iets je later in het bestelproces)

Mijn bestelling is beschadigd bezorgd, wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat er een fout is gemaakt of dat er onderweg iets met het pakket is gebeurd. Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Neem binnen 3 dagen na ontvangst van je pakket contact met ons op. Wij doen ons best de klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

Om de klacht goed te kunnen beoordelen willen wij vragen de volgende informatie te verstrekken:

  • Omschrijving van de klacht
  • Ordernummer
  • Foto van het beschadigde product
  • Foto van de beschadigde verzenddoos

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, kan dit nog aangepast worden?

Indien je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij dit voor je wijzigen

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via hello@nooff.nl.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Jazeker! Heb je een bestelling geplaatst en is deze nog niet verzonden door ons? Dan kun je deze eenvoudig annuleren door een e-mail te sturen naar hello@nooff.nl Zodra wij jou verzoek verwerkt hebben ontvang je een bevestiging per e-mail en storten we je betaling binnen enkele werkdagen terug op je rekening.

Waarom kunnen de kleuren in het echt afwijken t.o.v. mijn beeldscherm?

Alle getoonde kleuren zijn digitale afbeeldingen en kunnen afhankelijk van de instellingen van je telefoon of beeldscherm afwijken van de werkelijke kleuren.

Ik heb een speciaal verzoek?

Dat kan zeker. Wil je een halsband / riem / lange lijn of misschien geheel iets anders gemaakt hebben die nog niet in onze collectie zit? Neem direct contact met ons op. Want (bijna) alles is mogelijk bij NOOFF® en misschien voegen wij dit product wel toe in onze collectie! 

Populaire NOOFF® producten

1 van 10